Den svenske utfordreren innen hjemmeelektronikk NetOnNet, styrker ledelsen med ny PR- og kommunikasjonssjef, som har tyve Ã¥rs erfaring fra tjenestesektoren. Kristina Wärmare tar over rollen etter Nora Ay, som har vært hele 19 Ã¥r i selskapet.Â
Wärmare har lang og bred erfaring fra kommunikasjon og markedsføring, samt det Ã¥ drive vekst og ekspansjon. Det Ã¥ jobbe med produkter er likevel noe helt nytt, men hun virker allerede svært begeistret for sin nye jobb.Â
- Herregud, sÃ¥ spennende! Jeg elsker at det er et stort kundefokus i hvert eneste ledd samtidig som NetOnNet et fremoverlent selskap i god utvikling og vekst hvor det er kort vei fra idé til beslutning. Netthandelsbransjen er utrolig interessant, sier Wärmare til Ehandel.Â
- Alt går så smidig
SÃ¥ langt kan Wärmare fortelle at hun har fÃ¥tt prøve seg som lagermedarbeider pÃ¥ NetOnNets 30 000 kvadratmeter store hovedlager i BorÃ¥s, Sverige. I tillegg har hun lagt inn et Norgesbesøk, for Ã¥ sjekke ut selskapets lagershop pÃ¥ Alnabru og Liertoppen i Oslo-omrÃ¥det samt besøke det norske hovedkontoret.Â
- Jeg synes det er veldig fascinerende Ã¥ se hvordan alt henger sammen og at logistikken gÃ¥r sÃ¥ smidig - dette er noe NetOnNet virkelig kan. Dessuten er det svært interessant Ã¥ se samspillet mellom det fysiske og digitale.Â
Wärmares oppgave blir i stor grad å ta hånd om PR og kommunikasjon, samt skape vekst og jobbe proaktivt med dette i samarbeid med resten av markedsavdelingen.
- Jeg kommer til Ã¥ være med pÃ¥ Ã¥ skape vekst gjennom kommunikasjon utad, men ogsÃ¥ jobbe mye med internkommunikasjon. Jeg gleder meg veldig!Â
- Aldri salg
Årets store salgsperiode blir også viktig for NetOnNet, men det vil likevel ikke kjøres noe ekstraordinært salg i denne nettbutikken. Dette kommer av selskapets strategi "aldri salg", men heller lave priser året rundt.
- VÃ¥re kunder finner alltid lave priser hos oss - pÃ¥ Black Friday - som alle andre dager i året. Vi satser alltid pÃ¥ lave priser og har til og med prissammenligning i nettbutikken. Ærlighet er en av vÃ¥re verdier og da vil vi ogsÃ¥ være ærlig pÃ¥ pris, sier Peter Andersson, Norgessjef i NetOnNet.Â