ANNONSE

Blir ny PR-sjef i NetOnNet

Blir ny PR-sjef i NetOnNet
Kristina Wärmare blir ny PR-sjef i NetOnNet.
Foto: Coxit
therese.karlsrud.haugen

Nora Ay går av etter 19 år.

ANNONSE

Den svenske utfordreren innen hjemmeelektronikk NetOnNet, styrker ledelsen med ny PR- og kommunikasjonssjef, som har tyve års erfaring fra tjenestesektoren.  Kristina Wärmare tar over rollen etter Nora Ay, som har vært hele 19 år i selskapet. 

Wärmare har lang og bred erfaring fra kommunikasjon og markedsføring, samt det å drive vekst og ekspansjon. Det å jobbe med produkter er likevel noe helt nytt, men hun virker allerede svært begeistret for sin nye jobb. 

- Herregud, så spennende! Jeg elsker at det er et stort kundefokus i hvert eneste ledd samtidig som NetOnNet et fremoverlent selskap i god utvikling og vekst hvor det er kort vei fra idé til beslutning. Netthandelsbransjen er utrolig interessant, sier Wärmare til Ehandel. 

LES OGSÅ: Blir CEO i Finn.no

- Alt går så smidig

Så langt kan Wärmare fortelle at hun har fått prøve seg som lagermedarbeider på NetOnNets 30 000 kvadratmeter store hovedlager i Borås, Sverige. I tillegg har hun lagt inn et Norgesbesøk, for å sjekke ut selskapets lagershop på Alnabru og Liertoppen i Oslo-området samt besøke det norske hovedkontoret. 

- Jeg synes det er veldig fascinerende å se hvordan alt henger sammen og at logistikken går så smidig - dette er noe NetOnNet virkelig kan. Dessuten er det svært interessant å se samspillet mellom det fysiske og digitale. 

Wärmares oppgave blir i stor grad å ta hånd om PR og kommunikasjon, samt skape vekst og jobbe proaktivt med dette i samarbeid med resten av markedsavdelingen.

- Jeg kommer til å være med på å skape vekst gjennom kommunikasjon utad, men også jobbe mye med internkommunikasjon. Jeg gleder meg veldig! 

- Aldri salg

Årets store salgsperiode blir også viktig for NetOnNet, men det vil likevel ikke kjøres noe ekstraordinært salg i denne nettbutikken. Dette kommer av selskapets strategi "aldri salg", men heller lave priser året rundt.

- Våre kunder finner alltid lave priser hos oss - på Black Friday - som alle andre dager i året. Vi satser alltid på lave priser og har til og med prissammenligning i nettbutikken. Ærlighet er en av våre verdier og da vil vi også være ærlig på pris, sier Peter Andersson, Norgessjef i NetOnNet. 

LES OGSÅ: NetOnNet omsatte for nesten 5 milliarder kroner

Del artikkel: