Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Brandsdal og Bring inngår ny avtale på 300 millioner

Brandsdal og Bring inngår ny avtale på 300 millioner
Logistikkdirektør Thor Molle (t.v.) og eier Einar Øgrey Brandsdal i Brandsdal Group.
therese.karlsrud.haugen

Skal innebære frakt og levering av cirka 2,5 millioner pakker i året.

ANNONSE

En ny 3-årig avtale er nå inngått mellom Brandsdal Group og Posten og Bring. Denne skal innebære frakt og levering av 2,5 millioner pakker i året fra de kjente nettbutikkene Netthandelen, Blivakker og Cocopanda. 

Einar Øgrey Brandsdal, som eier Brandsdal Group, startet sin første nettbutikk i 1997, Euronor. Netthandelen.no ble deretter grunnlagt i 1999, og i 2007 kom Blivakker.no.

Vokser videre i Europa

Mange millioner pakker senere, er de kjente nettbutikkene i dag til stede i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland og Østerrike. Nå står også Polen for tur.

Planen er at nettsuksessene skal bli enda større med den nye avtalen sammen med Posten og Bring, som har en verdi opp mot 300 millioner kroner. 

- Vi er utrolig glade for å ha landet avtalen med Bring som vår logistikkpartner. Vi har et fast team som håndterer all logistikk med en driftsoppfølging som er helt i særklasse. Det at Bring er representert i så stor utbredelse i Norden og Europa gjør at vi kan ha en hovedleverandør, noe som også er svært viktig for oss. Bring er svært innovative og villige til å teste ut nye løsninger og teknologi, sier logistikkdirektør Thor Molle i Brandsdal Group, i en pressemelding. 

Har samarbeidet i over 20 år

Fleksible leveringsalternativer og sikker og presis distribusjon er de viktigste grunnene til at Brandsdal Group nå fornyer avtalen med Bring. Logistikkaktøren er svært fornøyd med å få være med videre på ferden. 

- Vi er stolte over at vi fortsatt får være med på den fantastiske reisen til Einar og hans team. Posten hentet de første pakkene i garasjen hans for over 20 år siden. Siden da har vi samarbeidet om gode leveranser og å gjøre netthandel enda enklere, raskere og mer bekvemt. Det skal vi fortsette med, sier e-handelsdirektør Gunnar Henriksen i Bring, i en pressemelding. 

Del artikkel: