Det svenske nettmotekonseptet Bubbleroom.no er i sterk vekst, og selskapet lovte en økning på minst 35 prosent for helåret 2018.
Det viste seg å bli mye bedre enn som så. Nettbutikken har gått fra en omsetning på 200 millioner i 2017, til å selge for nærmere 330 millioner kroner i 2018.
- Med en omsetning på ca 330 millioner kroner noteres det nå som et rekordår, konstaterer Bubbleroom, i en pressemelding.
- Et viktig steg i vår vekst
Sterk vekst krever dog mer arbeidskraft, så nå styrker selskapet opp med fire nye medarbeidere i ledergruppen.
- Disse rekrutteringene er et viktig steg i vår vekst. Vi styrker ledergruppen med fire personer som har lang erfaring og omfattende erfaring fra sine respektive områder. Sammen med det øvrige teamet kommer de til å ta Bubbleroom nærmere visjonen om å bli nummer 1 i Norden innen festmote for kvinner, Sier Ville Kangasmuukko Nordström, daglig leder på Bubbleroom.