Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Derfor velger kundene å handle i DIN nettbutikk

Ole Martin N. Evensmo

«Ehandelsrapporten 2014» viser at forbrukernes totalopplevelse er sentralt når de handler på nett. Det holder ikke med lav pris eller fri frakt.

ANNONSE

Det er Posten Norge som står bak «Ehandelsrapporten 2014» som ble offentliggjort i dag.

Last ned Ehandelsrapporten 2014 (pdf-fil)

Et av områdene som blir omtalt i rapporten er hva kundene vektlegger når de handler på nett.

- God produktinformasjon, enkle betalingsløsninger og gode leveringsmuligheter er alle avgjørende faktorer når forbrukerne velger hvilke nettbutikker de handler i. At disse faktorene er av stor betydning, er neppe overraskende. Men at forbrukerne mener disse faktorene er tilnærmet like viktige, er av større interesse. Med andre ord må nettbutikkene være gode på totalopplevelsen for å tiltrekke seg kunder, skriver Posten Norge i sin rapport.


Trygghet er det aller viktigste når folk handler på nett. Diagram.

Trygghet er det aller viktigste når folk handler på nett. Diagram.

Trykk for å forstørre grafen.

 

Del artikkel: