Cainioa Network heter logstikkselskapet som Alibaba Group eier 47 prosent av.
Der Alibabas nettplattformer pumper ut varer for milliarder av kroner, er det Cainioas oppgave å se til at varene når frem til kjøperne.
Lange forberedelser
Wan Lin, toppsjefen i Cainioa Network, forteller i et videointervju med Tom Mackenzie i Bloomberg hvordan de helt siden juli har jobbet bevisst og målrettet for å kunne håndtere de voldsomme handelsoppturene som kommer på rekke og rad de kommende ukene.
Lin sier at de siden i sommer har jobbet tett med alle partnerne sine, og at noe av det viktigste de har gjort er å samle sammen big data for å kunne forutse hva som kommer til å skje.
De har nærmest spådd det kommende «handelsværet» som kommer med Singles´Day, Black Friday, Cyber Monday og julerushet.
- Alle parter gjøres klare for å stå av stormen. Det er av vesentlig betydning å kunne forutsi hva som forventes, sier Lin.
467 millioner pakker på ett døgn
Selskapet har døgnlevering i mer enn 1000 byer og distrikter i Kina.
Cainioa håndterer rundt 60 millioner pakker om dagen.
På Singles´Day i 2015 utleverte de intet mindre enn 467 millioner pakker ifølge sin egen hjemmeside.