ANNONSE

Det var en app - går til priskrig med personlige priser

Det var en app - går til priskrig med personlige priser
Foto: Bjørn Skomakerstuen
Netthandel

Appen «Æ» skal gi Rema 1000-kunder et priskutt på 10 prosent på varene de handler mest.

ANNONSE

I dag slapp Rema 1000 nyhetsbomben hele Norge har ventet på etter dager med en massiv hype av bostaven æ.

«Æ e din» var det første som fulgte pressemeldingen som ble sluppet tidlig onsdag ettermiddag.

Appen «Æ» gir kundene som velger å bruke den et priskutt på 10 prosent på de varene de handler mest, samt et priskutt på frukt og grønt på like mange prosent.

- Kunden er vår øverste sjef, og skal få personlige priskutt på varene de handler mest. Ikke de varene som dagligvarekjedene ønsker å selge. «Æ» e nå din, sier administrerende direktør i REMA 1000, Ole Robert Reitan.

Ingen lokketilbud

Foran nesten 600 kjøpmenn fra hele landet, ble Rema 1000 sin nye digitale storsatsing - «Æ» - presentert i dag. Rema 1000 har under utviklingen av hele tiden hatt fokus på kundens behov og å gjøre det enkelt.

- Her er det ingen lokketilbud eller bonussystemer som gjør det komplisert å følge med. Vi kutter prisene på det du handler mest - rett i kassa. Dermed sparer du penger hver gang du handler, sier Reitan.

Ved bruk av appen kan du til enhver tid se hvor mye du har brukt og spart.

Appen er gratis å bruke og kan lastes ned i App Store og Google Play.

«Æ» er tilgjengelig for bruk i alle Rema 1000-butikker fra 5.januar.

Del artikkel: