I 2014 solgte Varner-Gruppen klær for 10,4 milliarder kroner. Det betyr en omsetningsvekst fra 2013 til 2014 på én prosent. Selskapet som eies av de tre brødene Joakim, Marius og Petter Varner, endte med et driftsresultat på vel 1,1 milliard kroner, skriver Varner-Gruppen på sine nettsider. I underkant av seks milliarder kroner av omsetningen var i Norge, ifølge DN.
Kjedene Carlings, Cubus, BikBok, Urban, Vivikes og Wow opplevde alle et fall i omsetningen i 2014 sammenliknet med året før, mens kjedene Dressmann og Volt begge hadde en god vekst.
I årsrapporten skriver Varner-Gruppen at «med hensyn til de markedsmessige utfordringene som har vært i 2014, må dette anses som tilfredsstillende».
I Norge har Varner-Gruppen nå 715 butikker. I tillegg selger de på nett på Dressmann.com, Cubus.no, BikBok.no og Urbanshop.no viser vår store oversikt over hvilke kjeder som selger på nett i Norge. Ifølge Virke har konsernet totalt en markedsandel på cirka 18 prosent på det norske klesmarkedet. Det fremkommer av Virkes analyse av landets kleskjeder (pdf-fil).