Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Elsket av det norske folk

Ole Martin N. Evensmo

Norske netthandelskunder har kåret Stormberg.no til sin favorittbutikk. Hele 55 000 deltok i avstemningen.

ANNONSE

Det er Posten og Bring som står bak kåringen «Folkets nettfavoritt» som ble arrangert for første gang i fjor. Nettbutikken som fikk aller flest var Stormberg. På plassene bak fulgte nettbutikkene Get Inspired og Komplett på henholdsvis andre- og tredjeplass.

- Det er en grunn til at Stormberg konsekvent skriver Kunde med stor K. Det er fordi Kundene er de som driver oss videre. Er ikke Kunden fornøyd, så kan vi hverken vise samfunnsansvar eller lykkes med vår visjon; å gjøre naturen tilgjengelig for alle. Det å få en pris som dette, er stort! Nesten større en fra en hvilken som helst fagjury, sier Hege Nilsen Ekberg som er markeds- og salgssjef for nettsatsingen i Stormberg i en kommentar til Netthandel.no. Hun mottok prisen sammen med kollega Eirek Gullvåg på et frokostseminar i Oslo i dag.

Noen stor fest hos Stormberg blir det neppe tid til. De har akkurat lansert en internasjonal nettbutikk og skal sammen med Norges Blindeforbund gjøre nettbutikken enda bedre med fokus på universell utforming. Les også et lengre intervju med Hege Nilsen Ekberg fra Stormberg.

Totalt var det 55 000 som stemte på sin favorittbutikk fordelt på 1300 ulike norske nettbutikker.

– Felles for de mest populære nettbutikkene i denne kåringen, er at de har en lojal kundemasse som de har mobilisert til å stemme dem fram gjennom blant annet nyhetsbrev og sosiale medier. Neste år håper vi at enda flere nettbutikker mobiliserer sine kunder til å stemme dem fram, sier Gunnar Henriksen som erkonserndirektør for e-handel i Posten Norge i en pressemelding.

I tilsvarende kåring i fjor var det NetOnNet som vant, foran Komplett.no og Kondomeriet.no.

(Foto: Håvard Jørstad fra Posten Norge)

Del artikkel: