ANNONSE

Felleskjøpet styrker netthandelen med nytt samarbeid

Felleskjøpet styrker netthandelen med nytt samarbeid
Bak f.v: Curt Grimstad, Magne Hertzenberg, Katrine Andreassen. Foran f.v: John Arne Ulvan, Inge Halvorsen.
Foto: Epinova
therese.karlsrud.haugen

Skal utvikle ny plattform for alle digitale tjenester.

ANNONSE

For en liten stund tilbake gikk Felleskjøpet inn som storeier i Dyrekassen.no. Dette skal ha vært en strategisk viktig investering for å bygge ytterligere på selskapets posisjon innen digital handel i Norden.

Et annet samarbeid som også skal styrke Fellekjøpets digitale fremtid er en helt ny netthandelsløsning, utviklet av Epinova og søsterselskapet Northern Beat, som stakk av med seieren i konkurransen mot en rekke andre konsulentselskaper. 

- Epinova har lang erfaring innenfor utvikling av netthandelsplattformer, gode referanser og ikke minst en fremoverlent holdning til digital utvikling. De viste god kommunikasjon fra start og har vært lette å bygge en relasjon til, sier Hanne Christine Liljeroth, Prosjektleder Felleskjøpet Agri, i en pressemelding. 

Knutepunkt for digitale tjenester

Tanken med den nye plattformen er at den skal være et knutepunkt for alle digitale tjenester, som Felleskjøpet Norge og Granngården i Sverige tilbyr sine kunder - både i butikk og på nett. 

Når den nye løsningen skal stå klar er foreløpig uvisst. 

- For oss var det viktig å finne en langsiktig partner, og samarbeidet med Epinova blir en viktig brikke i jobben med å nå våre mål i årene som kommer, Liljeroth.

Del artikkel: