Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

FINN satser på nye markedsplasser - går inn i tjenestemarkedet

FINN satser på nye markedsplasser - går inn i tjenestemarkedet
Finn.no tar over frisørtjenesten Styletime.
therese.karlsrud.haugen

Har sikret første oppkjøp til ny satsning.

ANNONSE

Norges største markedsplass på nett, Finn.no, satser innen tjenestemarkedet og tar over frisørtjenesten Styletime.

Styletime har tidligere vært en del av Let’s Deal og Schibsted Growth, men blir nå en del av Finns nye markedsplasser. Dette er en ny avdeling i selskapet, med fokus på innovasjon, utvikling og nye muligheter som skal gi langsiktig vekst for Finn. Styletime er det første oppkjøpet i denne satsningen. 

- Dette gir FINN en kjempespennende mulighet i tjenestemarkedet. FINN er et vekstselskap, og som vekstselskap ser vi alltid etter nye muligheter og områder som kan bidra til å verdiøke og videreutvikle FINNs markedsplasser. Å etablere seg innenfor tjenestemarkedet er noe vi mener at kan bidra til dette, sier Rob Van Sundert, Business unit manager for nye markedsplasser i FINN, i en pressemelding.

Ser på investerings- og samarbeidsmuligheter

I tillegg til å videreutvikle Styletime vil det nye teamet også se videre på andre områder og mulige samarbeidspartnere, som kan bidra til å bygge det de kaller "fremtidens FINN" - et viktig ledd i Finns strategi.  

- Det gjøres ekstremt mye bra utvikling på de eksisterende markedsplassene i FINN, men for at FINN skal fortsette å være et vekstselskap i tiden som kommer, er det viktig at man også ser på muligheter utenfor FINNs kjerneområder og de etablerte markedsplassene, forklarer Van Sundert. 

- En stor mulighet for oss

Styletime har 350 salonger og tusenvis av aktive brukere, og skal fortsatt drives av nåværende leder Kristian Gulli Larsen. Med Finn i ryggen håper Styletime-tjenesten å nå målet om å bli landets største tjeneste innenfor sitt segment.

- Å bli en del av FINN er utrolig spennende og en stor mulighet for oss. Det vil gi kraft til å enda raskere lage et bedre produkt både for frisører og skjønnhet- og velværesalonger, og for alle dem som ser etter en ny salong eller behandling. Vi gleder oss veldig til å bli en del av et miljø som vi kan lære mye av, sier Gulli Larsen, i en pressemelding. 

Del artikkel: