Gents.se er store i Norden på mannlig livsstil, og tilbyr drøssevis av produkter til hud og hår, barberutstyr, godlukter og diverse andre ting som skal få menn til å føle seg friske og fine.
Fjong luksus på papir
Nå lanserer de et eget 36 sider glanset magasin som kommer ut i et opplag på 20 000 eksemplarer. Målet er å skape inspirasjon og få enda flere menn til å hengi seg til fysisk barbering og pleie av hud og hår.
I den første utgaven vies det mye plass til en oversiktelig guide til alle de ulike duftnyansene som finnes i en parfyme, skriver selskapet i en pressemelding.
Det fysiske magasinet er også tilgjengelig i en digital versjon på nett.
- Dufter, nyheter innen hudpleie og fokus på barbering finnes også i andre magasin. Men de skraper bare litt på utsiden. Vi vil gå i dybden. Under overflaten finnes det et helt uoppdaget hav av inspirasjon for stilinteresserte menn, sier Fredrik Bengtssson, administerende direktør i Gents.