ANNONSE

Har hanket inn én million medlemmer til heldigital kundeklubb det siste året

Har hanket inn én million medlemmer til heldigital kundeklubb det siste året
Foto: Kjell & Company/pressebilde
Bjørn Skomakerstuen

Svensk elektrokjede kan si seg fornøyd med kundeklubbtilveksten.

ANNONSE

I februar i fjor startet Kjell & Company opp sin egen kundeklubb.

Etter knapt ett år kan de bokføre over én million heldigitale kundeklubbmedlemmer.

- På sikt kommer kundeklubben til å få en avgjørende betydning i vår streben etter bedre presisjon når det gjelder markedsføring og produktsortiment, sier Joel Rönneman, salgs- og markedssjef i i den svenske elektro-kjeden. 

Norske FSN Capital eier 75 prosent av kjeden. De er også store eiere i blant annet Vita og Active Brands.

Kundeklubben er heldigital, og alle kjøp lagres i systemet.

Kundene kan blant logge seg inn og finne frem til kvitteringer og få informasjon om sine garantier.

Del artikkel: