PÃ¥ Europas største konferanse for kundeopplevelser skal det ha vært Helly Hansen, som klatret til topps i kategorien "Best Commerce Experience".Â
Prisutdelingen "Adobe Experience Maker Awards" gikk av stabelen i London denne uken, og er ment for Ã¥ hedre selskaper som tøyer grensene innen digitale opplevelser.Â
Kriteriene, som Helly Hansen skal ha utfylt for å vinne prisen, skal blant annet ha vært sine helhetlige opplevelser på tvers av salgskanaler, merkevarer og lokasjoner, samtidig som selskapet skal ha vist evnen til å kutte ned tiden på kjøp gjennom fokus på innholdskvalitet og personalisering.
Helly Hansen skal i følge Adobe ha vist oppsiktsvekkende gode resultater, bÃ¥de i form av vekst i antall brukere og nye besøkende samt en sterk økning i transaksjoner og inntekter til sin nettbutikk.Â
Av andre prisvinnere under utdelingen kan ogsÃ¥ kjente merkevarer som DNA, Phillips, og Manchester United nevnes.Â