Helsekostkjeden Life har mye å feire. I fjor vokste nemlig netthandelen i Sverige, Norge og Finland med 60 prosent, samtidig som de nå rekrutterer to helt nye landssjefer. Ikke minst fyller selskapet 25 år!
- At vi i likhet med fysiske butikker har økt salget online viser et enormt potensial i både merkevaren Life og markedet for helse, sier Gunnel Åkerman, daglig leder på Life, i en pressemelding.
I forbindelse med et vellykket 2018 samt jubileum storsatser altså kjeden nå ved å rekruttere de to nye landssjefene for Sverige og Norge, Pål Kårfalk og Marte Glenday Iversen.
Fra smykker til helsekost
Det er Marte Glenday Iversen, som i april skal titre i rollen som Lifes nye Norgessjef. Hun har 20 års erfaring i retailbransjen, og kommer nå fra tilsvarende rolle i Glitter Norge.
- Jeg ser frem til å jobbe med Life som har en sterk posisjon i en bransje som virkelig er i tiden. Det finnes stort potensiale i å utvikle og styrke merkevaren enda mer. Etter nærmere 20 år innen retailbransjen har jeg jobbet i hele kjeden. Alt i fra kassen til innkjøp, hvilket jeg ser som en stor fordel i min rolle som landssjef for Life Norge, sier Marte Glenday Iversen.