SPONSET INNHOLD

Integrert løsning for nyhetsbrev i 24Nettbutikk

Integrert løsning for nyhetsbrev i 24Nettbutikk
Close Up Of A Man Shopping Online Using Laptop With Credit Card

Sammen med MailMojo lanserer 24Nettbutikk en integrert løsning for nyhetsbrev i 24Nettbutikk.

MailMojo er den første og eneste nyhetsbrevtjenesten som gjør det mulig å integrere på denne måten, der hele prosessen fra å lage nyhetsbrevet i et grafisk og brukervennlig verktøy til å sende det ut og måle responsen i ettertid, kan gjøres uten å forlate 24Nettbutikk.

Integrasjonen er en etterlengtet nyhet for flere av 24Nettbutikks eksisterende kunder. Nyhetsbrev er nettbutikkenes kanskje viktigste verktøy innen digital markedsføring og står for så mye som ⅔ av omsetningen for noen butikker.

Jaktfall er en av mange nettbutikker som bruker nyhetsbrev aktivt i sin markedsføring.

- Ett enkelt nyhetsbrev fra oss i Jaktfall skaper fort omsetning for titusener av kroner i løpet av få timer, og når utsendelsen og måling av responsen nå kan gjøres direkte fra 24Nettbutikk forenkler det hverdagen min ytterligere, sier daglig leder i Jaktfall, Bjørnar Nestangen.

Fra uke 46  kan alle butikker på 24Nettbutikk sende ut nyhetsbrevene sine direkte fra nettbutikken med en fullstendig integrert MailMojo-løsning tilgjengelig direkte i nettbutikkens administrasjonsgrensesnitt.Anders Steinlein

- Vår løsning er magisk enkel å bruke og en integrasjon som er unik på markedet. Det gjør utsendelsen av nyhetsbrev til et enkelt gjøremål som gjenspeiles i økt omsetning og mer engasjerte kunder, sier daglig leder i Eliksir AS som leverer MailMojo, Anders Steinlein.

- Denne integrasjonen har vi svært store forventninger til. Flere av våre store kunder bruker allerede MailMojo til sine nyhetsbrev, og de gleder seg stort til lanseringen av integrasjonen. Det at alle våre kunder nå kan ta i bruk nyhetsbrev på en enkel måte direkte fra 24Nettbutikk er vi veldig glade for, sier Robert Zwarg i 24Nettbutikk.

Del artikkel: