Isabella Löwengrip, tidligere mest kjent som bloggeren «Blondinbella», blogger fortsatt, men har også bygd seg opp som gründer og ble i mars i år utpekt av Veckans Affärer til Næringslivets mektigste kvinne.
Nå skal Löwengrip hjelpe Ellos som i fjor hadde 72 millioner besøkende på sine nettsider. Målet med samarbeidet er i hovedsak å bygge merkevarekjennskapen til Ellos Home og Ellos Fashion.
Ellos omtaler avtalen de har inngått med Löwengrip slik: "kan være den største enkeltsatsingen med en profil så langt i Sverige".
Sosiale medier har vært høyt prioriterte markedsføringskanaler for den gamle postordrekjempen som nå digitaliseres litt mer år for år. Nå får Ellos altså selveste Isabella Löwengrip med på laget.
- Jeg synes Isabella er et flott forbilde og gründer. Hennes lidenskap gjennomsyrer alt hun gjør, og inspirerer mange kvinner. Vi har sett frem til å starte vårt samarbeid. Vi har alle muligheter til å skape et unikt og relevant innhold for vår målgruppe, både på Isabellas og Ellos plattformer, sier Marina Davarinou, CEO i Ellos.