ABS Wheels i Märsta, like ved Stockholm Arlanda flyplass i Sverige, gjennomførte nylig et markedsføringsstunt litt utenom det vanlige.
De lokket med gratis felger til de som var villige til å tatovere inn selskapets logo på kroppen sin.
Enorm respons
Slikt er mat for sosiale medier og delingsvillige kunder. I løpet av halvannet døgn hadde selskapet ifølge markedssjef Jorge Castro nådd ut til 50 000 personer.
Totalt meldte det seg 589 tatoveringsklare personer. Av disse ble fem plukket ut for å gjennomføre det.
En av dem var Jimmy Alonso.
Her sitter Jimmy og får prentet inn logoen på låret. Foto: Adrenalina Studios
Bilinteresserte vinnere
- Felles for alle fem er at de er ekstremt bilinteresserte, sier Castro da eHandel.com snakker med ham på telefon.
De fem nytatoverte kundene fikk alle et lite plaster på såret ved at de kunne plukke seg ut et sett med felger.
Castro sier at den positive publisiteten rundt en såpass vågal og annerledes konkurranse betyr mye for dem.
Etter å ha fullført økten i tatoveringsstolen var det bare for Jimmy å plukke med seg det han ønsket fra felgforhandleren på nett. Foto: Adrenalina Studios