ANNONSE

Jollyroom visker ut grensene mellom nett og mobil

Ole Martin N. Evensmo

Jollyroom oppgraderer nettbutikken og har som mål å viske ut grensene mellom mobil og nett.

ANNONSE

- At norske netthandlere blir stadig mer kunnskapsrike er rett og slett et faktum. For oss har det handlet om å møte kundenes etterspørsel ved å bli hakket hvassere i designen og funksjonene, og kanskje viktigst av alt: ved å gjøre nettsiden mer brukervennlig, sier Jollyrooms markedssjef Jessica Egman i en pressemelding.

Jollyroom ble etablert i 2010 og selger barneutstyr i Norge, Sverige, Danmnark og Finland. De har sitt hovedkontor i Sverige, men eies av flere gründere av Komplett (Eric Sandrø, Ole Sauar og Jan Tore Kopperud) som startet Jollyroom etter at de solgte seg ut av de store konsernet. De har også et søsterselskap som driver salg av sportutstyr i Norge; Fjellsport.no.

Lanseringen av nye Jollyroom vil foregå gradvis, med start i løpet av juli. I første omgang blir det utrulling av oppgraderte funksjoner og design, deretter kommer blant annet nye betalingsløsninger og enda flere funksjoner.

Jollyroom omsatte for cirka 60 millioner kroner i 2014, en dobling fra 2013.

Del artikkel: