Totalt fikk Komplett.no flest stemmer og vant prisen «Årets butikk» i prissammenlikningstjenesten Prisjakt sin årlige kåring av beste nettbutikker.
Komplett har over 500 brukeromtaler der snittomdømmet ligger på 8,54 av 10 stjerner. Ifølge Prisjakt er god kundeservice og rask levering noe som er en gjenganger i kundeomtalene.
Tommy Rasmussen, leder for kundesenteret i Komplett.no, sier i en pressemelding fra Prisjakt at han tror mye av hemmeligheten til nettbutikkens status blant kundene, er deres evne til å bruke sunn fornuft i møtet med kundene.
- Her jobber vi etter «sunt bondevett», det vil si at så lenge vi bruker sunn fornuft og møter kundene med empati og tar gode avgjørelser så kommer vi langt.
I tillegg til kåringen av «Årets butikk», har brukerne til Prisjakt også stemt frem sine favoritter i ulike kategorier:
- Beste kundeservice – Jollyroom.no
- Bil og garasje – Skruvat.no
- Data og Mobil – Komplett
- Hjem, hage og hvitevarer – Elkjøp
- Leker, barn og baby – Jollyroom.no
- Lyd og Bilde – Hi-Fi Klubben
- Skjønnhet, helse og livsstil – Sportmann
- Spill og spillkonsoller – Platekompaniet
- Sport og Fritid – Fjellsport
- Årets nykommer – KitchenTime
(Foto: Prisjakt / Johanne Lindvig. Bildet viser glade kundeservicemedarbeidere hos Komplett)