Elektronikkjeden Kjell & Company gikk i forrige uke live med nye kjell.com, som skal være selskapets nye og lynraske netthandel.
Den nye nettsiden har tatt ni mÃ¥neder Ã¥ utvikle sammen med Avensia, hvor fokuset har vært Ã¥ styrke selskapets omnikanal. Tanken er at netthandelen skal gjenspeile opplevelsen kunden fÃ¥r i fysisk butikk.Â
- Som først ut innen hjemmeelektronikk lanserer vi nÃ¥ en supermoderne kjell.com, som vi ser muliggjør for Ã¥ fortsatt levere service i verdensklasse til vÃ¥re kunder, sier Martin Knutson, CTO hos Kjell & Company, i en pressemelding.Â
Kjell & Company har 105 butiker i Sverige og 17 butiker i Norge samt nærmere 1000 ansatte. Hovedkontoret ligger i Malmö.
Mobiltilpasset
Med den nye siden er det ogsÃ¥ satset stort pÃ¥ Ã¥ gi kunden den komplette netthandelsopplevelse via mobilen, da majoriteten av Kjell & Companys nett-kunder handler herfra.Â
- Innføringen av den nye plattformen gir oss nye muligheter til og raskere møte kunden med personlig tilpasset kommunikasjon, sier Knutson.