Ingen over, ingen ved siden, lyder reklamebudskapet for Freia Melkesjokolade.
Det samme kan på mange måter gjelde like bra for Filip Tysanders klokke-eventyr med Daniel Wellington.
Ifølge tall fra Virke ble det i Norge solgt klokker for 792 millioner kroner i fjor.
Rundet to milliarder i omsetning
2015 var på ingen som helst måte dårlig med en omsetning på 1,4 milliarder svenske kroner og et overskudd 543 millioner kroner.
Hva skal man da si om 2016? Rått er nok passe beskrivende.
For i fjor rundet klokke-konseptet to milliarder svenske kroner i omsetning. Det endte med et overskudd på 985 millioner norske kroner.
I 2015 ble rundt 30 prosent av klokkene solgt på nett.
To milliarder i overskudd siden 2013
I løpet av de de fire siste årene har selskapet kunnet klokke inn et totaloverkudd på to milliarder svenske kroner, skriver Breakit.
Sosiale medier har vært en gullgruve for mannen som i ung alder presterte å få sparken både fra McDonalds, en bensinstasjon og en vekter-jobb.
På Instagram alene følges klokkemerket av mer enn 3,2 millioner mennesker.