ANNONSE

Komplett Marketplace: - Nå skal jeg ta ferie med et smil om munnen

Komplett Marketplace: - Nå skal jeg ta ferie med et smil om munnen
Anton Hagberg har så langt tre selskaper inne på nystartede Komplett Marketplace. I august og september tar 30 nye selskaper plass. I løpet av 2017 er målet ifølge Hagberg å ha 100 selskaper inne på markedsplassen.
Foto: Morten Rakke/Komplett/Pressebilde
Bjørn Skomakerstuen

- Nå handler det mye om egen evne til å innlemme de nye partnerne på en god og riktig måte, sier Anton Hagberg til eHandel.com.

ANNONSE

- Det er fryktelig moro og spennende om dagen, sier mannen som har ansvaret for Kompletts markedsplass som så dagens lys i forrige uke.

Tre partnere er så langt på plass med totalt 10 000 nye produkter. Babybanden (1000 varer), Elefun (3000 varer) og Elektroimportøren (6000 varer).

- Det koker ikke på noen som helst måte ennå. Men det er helt greit så lenge vi i startfasen fortsatt må skru og justere litt for at alt skal sitte optimalt. Men vi er fornøyd med 200 bestillinger helt uten noen form for annonsering. Det mest gledelige er at Babybanden har hatt besøk av mange kvinnelige kunder som aldri har handlet der før, sier Hagberg til eHandel.com.

30 nye partnere klare på andre siden av sommeren

Ambisjonene til Komplett er store.

I løpet av 2017 har Hagberg satt seg som mål å ha 100 partnere med hundretusenvis av produkter inne på markedsplassen.

- Vi har signerte avtaler med 30 nye partnere som skal innlemmes i løpet av august og september. I tillegg er vi i dialog med 80-90 andre potensielle partnere som ønsker å være med på vår plattform. Så det er fullt mulig å nå dette målet, mener han.

Han lar seg imponere over hvor mange nettbutikker som finnes, og hvor stort spenn det er i hva som tilbys. For om han ikke har vært «helt oppdatert på nett» tidligere, så har lang tids dypdykk inn i materien som ikke ligger og vaker åpenlyst på overflaten nå for alvor blitt oppdaget av Hagberg.

Vi i eHandel.com skal være blant de første til å underskrive på at det finnes mye der ute som ikke alltid fanges opp på radaren.

Den berømmelige flaskehalsen

- Flaskehalsen blir ikke å finne flinke nettbutikker som vil være med. Det er vår egen evne til å ta i mot de nye partnerne på en skikkelig og ordentlig måte som eventuelt kan bli en flaskehals. Men vi jobber iherdig og målrettet for at så ikke skal bli tilfelle, sier Hagberg.

- Nå skal jeg ta ferie med et smil om munnen, sier han avslutningsvis.

Del artikkel: