Driftsinntektene for Retail Drift endte i fjor på 98,6 millioner kroner, hvorav det meste av omsetningen kom fra opphørssalget i Moods of Norway.
Også datterselskapet Brandstad Drift gjorde det godt i 2017 med et driftsresultat på 700 000 kroner, en stor forbedring fra 2016 da de gikk 8,9 millioner kroner i minus.
Styreleder Jan Egil Flo i Retail Drift sier at det fremdeles er mye rydding å gjøre.
- Vi rydder fremdeles for harde livet. 2018 blir et rent opprydningsår. Planen er at Branstad-butikkene blir distribusjonsstedet for Moods of Norway-klærne, og så skal vi satse knallhardt på nett, sier styreleder Jan Egil Flo til E24.
I tillegg planlegges det tre rene Moods-butikker i Oslo, Bergen og Trondheim i 2019.
I oktober kjøpte Jan Egil Flo, Simen Staalnacke, Kristian Hool Egge, Petter Hammer og Pål Holko, sammen med flere, opp deler av konkursboet fra Moods of Norway og Moods Wholesale for om lag 50 millioner kroner. Moods of Norway har i løpet av den tunge tiden måttet stenge en hel rekke fysiske butikker og er nå ute av USA og Sverige.
Moods of Norway skal fra høsten av være "99 prosent et herremerke" og kjører den aller siste kolleksjonen for kvinner og barn nå i sommer.
De forventer at den største delen av ryddearbeidet er ferdig innen sommeren er over, og de igjen vil se utover Norges grenser, men da med netthandel som viktigste salgskanal.
– Amazon kan for eksempel bli en interessant salgskanal, sier Flo.