Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Motekrigen på nett når nye høyder - Nelly lanserer egen tv-serie

Motekrigen på nett når nye høyder - Nelly lanserer egen tv-serie
Netthandel

Nettbutikken Nelly lanserer en egen tv-serie.  Gjennom 48 episoder blir seerne kjent med 25 år gamle Nelly og hennes venner.

ANNONSE

Mens vi nordmenn koser oss med NRK-serien Skam, får svenskene snart sin egen tv-serie laget av nettbutikken Nelly.com, en del av Qliro Group.

Målet med serien er å skape oppmerksomhet rundt nettbutikken Nelly.com som retter seg mot jenter i alderen 18 til 25 år. Hver episode blir på 2 til 7 minutter.

– Om Sex & Singelliv hadde blitt produsert i dag, så hadde det trolig blitt gjort med en kommersiell aktør som avsendr av innholdet. Nelly.com er en av de sterkeste aktørene i Norden innom mote på nett for unge, atadvente jenter og en perfekt samarbeidspartner for det her konseptet, sier Hannah Widell, administrende direktør på Perfect Day Media i en pressemelding.

Den svenske nettbutikken som konkurrerer med nettbutikker og kjeder som Boozt, Bubbleroom, Zalando, Ellos og Asos, benytter anledningen til å gi konkurrentene et lite stikk.

- I en tid da mange av våre konkurrenters kommunikasjon etterlikner vår vil vi gjøre noe nytt. I Perfect Day Media har vi funnet en spennende og innovativ samarbeidspartner som ikke bare følger etter alle andre, sier Anders Severin, kommersielt ansvarlig i selskapet.

Serien vil i hovedsak bli distribuert via deres nettside, Nelly.com. I sammenheng med serien varsler Nelly ikke overraskende at de vil slippe nye kolleksjoner, lansere ambassadører og pressemateriell veves inn i serien.

Del artikkel: