Urban mote og gatesmarte klær er en evig klassiker.
En som etter mange års virksomhet på nett for alvor har fått schwung på sakene er den svenske Caliroots-gründeren Andreas Koschnike.
Flere og flere har tydeligvis fått øynene opp for hans eksistens på nett.
Bedre enn først antatt
I løpet av det siste året har selskapet hans solgt gatemote for 320 millioner svenske kroner, skriver Ehandel.se.
Målet for i fjor var 300 millioner, så ting har gått en del bedre enn antatt for den svenske streetwear- og sneakers-kongen som har holdt det gående siden 2003.
Og med tallet 320 millioner går den digitale streetwear-butikken med et overskudd på fem prosent.
Koschnike omtaler mai som en historisk milepæl for ham og selskapet.
- Vi er nå lønnsomme, sier han til det svenske bransjenettstedet.
60 prosents omsetningsvekst
Koschnike har opplevd en vekst på formidable 60 prosent i løpet av de siste 12 månedene.
Han er selvsagt glad for veksten, men er enda gladere for å ha nådd målet om lønnsom butikk. Særlig med tanke på at de har investert i nytt lager og kontor i den samme perioden.
- Nå begynner inntektene våre å komme på rett nivå med kostnadene våre, forteller han.
Han peker på flere grunner til økt lønnsomhet og vekst i året som har gått.
Raskere respons på leveringstid, og mottak og behandling av returnerte varer, er to av årsakene til bedre butikk, tror Koschnike.
Bedre bilder på nett og kjappere live-slipp av varer er to andre momenter han trekker opp av hatten.
Sikter mot 400 millioner
Når dette året er omme håper Koschnik å ha solgt varer for 400 millioner svenske kroner.
Både Black Friday og julehandelen venter på den andre siden av sommeren.
I dag er selskapet representert med nasjonale nettbutikker i hele Norden, samt at de siden 2016 har vært på plass i Tyskland, Frankrike og Nederland.