DrĂžyt 6000 svenske respondenter har utpekt NetOnNet til det sterkeste varemerket og vinnere i kategorien hjemme-elektronikk under Swedish Brand Award som nylig ble avholdt i Stockholm.
LES OGSĂ : Lagerkonsept sluker nok en butikkjede
Nominert i fjor - vant i Ă„r
Helt siden i fjor, da selskapet «bare» var nominert til prisen som det sterkeste, svenske merkenavnet, har de mÄlrettet jobbet for Ä ta skalpen pÄ alle andre i sÄ henseende.
Og det klarte de i Är.
- Utmerkelsen viser at vÄrt valg om Ä fokusere all vÄr kraft og ressurser pÄ NetOnNets unike og godt likte varemerke var en riktig og bra beslutning. Flere og flere kunder havner hos oss, og vi stÄr klare for Ä vise dem et attraktivt og tilgjengelig sortiment med de riktige prisene - samt store valgmuligheter nÄr det komemr til levering og kundenes Þnskede leveringstidspunkter. Og uansett om de handler pÄ nett eller i noen av vÄre lagerbutikker, sÄ garanterer vi pÄlitelig og kjapp service, sier Susanne EhnbÄge, administrerende direktÞr i Netonnet Group, i en pressemelding.
LES OGSĂ : NetOnNet rendyrker lagershop-konseptet
- Utmerkelsen Sveriges sterkeste varemerke betyr mye for oss, og er en pris vi er veldig stolte over Ä fÄ. Det er en herlig belÞnning som reflekterer alt det harde arbeidet vÄre medarbeidere har lagt ned i Þnsket om enda flere og mer fornÞyde kunder, sier EhnbÄge.
HĂžster frukter av forbedring
Netonnet Group har i lÞpet av det siste Äret gjennomfÞrt en rekke forandringer for Ä oppnÄ enda sterkere kundefokus og for Ä bedre kundetilfredsheten.
Det har manifestert seg i blant annet  flere leveringsalternativer og nye betalingslÞsninger.
LES OGSà : ElkjÞp lanserer markedsplass pÄ nyÄret - har flere samarbeidspartnere klare
(Foto: BjĂžrn Skomakerstuen)