ANNONSE

Norsk kleskjede starter egen podcast for å komme nærmere kundene

Norsk kleskjede starter egen podcast for å komme nærmere kundene
Life Happens programledere er Bik Boks sosiale medie team Maria Rogersdotter og Ane Gyllstrøm. Podden vil være tilgjengelig på norsk og svensk iTunes, Spotify og på bikbok.com i løpet av kort tid. Nye avsnitt slippes annenhver uke.
Foto: Bik Bok
Ole Martin N. Evensmo

Den norske kleskjeden ønsker å skape tette bånd med kundene og bli personlige på et helt nytt nivå i podcasten Life Happens.

ANNONSE

Det er den Varner-eide kleskjeden Bik Bok som nå lanserer podden Life Happens.

Life Happens programledere blir Bik Boks sosiale medier-team Maria Rogersdotter og Ane Gyllstrøm.

Ifølge en pressemelding fra Bik Bok vil duoen snakke med inspirerende kvinner om oppturer, nedturer og de utfordringene livet har å by på.

Temaer for podcasten vil blant annet være angst, hvordan det er å vokse opp som gatebarn, hvordan starte egen bedrift og livet i motebransjen.

- Vi jobber hele tiden med å komme nærmere kunden, skape dialog og være relevant i hverdagen hennes. Life Happens ser vi på som et viktig steg i riktig retning der vi skaper en arena som gir oss rom til å snakke om mye mer enn mote, forklarer Emma Hedman, markedssjef i Bik Bok i en pressemelding.

Del artikkel: