Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Ny tjeneste skal hjelpe nettbutikkene

Ole Martin N. Evensmo
olemartin@netthandel.no

Konsulentselskapet Ateles lanserer en ny netthandelstjeneste som skal brukes for å analysere, identifisere og prioritere potensialer for forbedring.

ANNONSE

Den nye tjenesten fra Ateles Consulting har fått navnet Ateles eCommerce Audit.

”Med Ateles eCommerce Audit gjennomføres en grundig analyse fra et uavhengig perspektiv, resultatet er organisert i ti områder som gir i et oversiktlig bilde av styrker, svakheter og ikke minst forbedringspotensialet,” skriver Ateles i en pressemelding.

Jonni Harrius som er Head of Business Development på Ateles har stor tro på tjenesten.
- Med vår eCommerce Audit får vi ett nytt verktøy som raskt hjelper oss å se hva som må forbedres i våre kunders netthandel samtidig som våre kunder får et strukturert og tydelig bilde av utviklingspotensialet. Researcharbeidet blir mere effektivt og resultatet gir et omfattende underlag for å bedømme hvordan videre arbeidet skal prioriteres for å forbedre netthandelen.

Nettbutikken Ellos har allerede testet verktøyet i utviklingsstadiet . De var godt fornøyd med resultatet, sier Sanna Lindström som er E-shop and Web Plan Manager hos Ellos.

- Etter at Ateles gjennomførte en eCommerce Audit på vår netthandel fikk vi bekreftet hvilke områder vi bør prioritere i forbedringsarbeidet. Med rapporten som underlag kan vi nå begynne arbeidet med å forbedre de konkrete områdene som løftes frem i analysen og enklere prioritere de utviklingsområder som er i størst behov av forbedring.

Del artikkel: