Våren 2014 la Komplett Group ned nettbutikken Kompletthome.no som hadde interiør og kjøkkenutstyr som to store satsingsområder. Nå satser Komplett igjen på dette segmentet, via deres nettbutikk Blush.no som har som uttalt mål å skape et «kvinneunivers».
- Fra å være en nettbutikk med hovedfokus på personlig pleie og velvære, tilbyr vi nå «skjønnhet» til hjemmet. Dette er produkter som egner seg godt for netthandel, sier Lene Iren Oen, som er daglig leder i Blush.no og nylig også ble salgsdirektør for Komplett Nordic i en pressemelding. Vi bygger et kvinneunivers, og har det siste året lansert flere nye kategorier som treningstøy og produkter til mor og barn.
I følge en fersk rapport fra Virke, vokste kategorien «møbel og interiør» med nærmere 34 % på nett i 2014.
- Vi vet at mange i vår målgruppe er i etablererfasen, og derfor satser vi nå på kvalitetsprodukter som passer inn i det moderne hjem, fortsetter Oen. Responsen etter kort tid er veldig positiv, og vi kommer til å utvikle kategorien til å dekke produkter til kjøkken, stue og soverom i tiden som kommer.