Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Skal bli best på kundelojalitet med ny app

Ole Martin N. Evensmo
olemartin@netthandel.no

I neste uke lanseres KappAhls moteklubb «Life & Style by KappAhl» i Norge. Målet er at KappAhl skal bli best på kundelojalitet i Norge.

ANNONSE

27. august lanseres moteklubben Life & Style by KappAhl. Medlemskapet i moteklubben er gratis og gir bonus på alle kjøp.

– ”Life&Style by KappAhl” blir Norges mest moderne moteklubb, hevder administrerende direktør Liv Berstad i KappAhl Norge i en pressemelding.


Ny app fra KappAhl

Ny app fra KappAhl

Ved hjelp av en app for iPhone og Android skal man ivareta dialogen med medlemmene. I appen kan kundene blant annet se tidligere kjøp og opparbeidet bonus, få inspirasjon og gode tilbud.

– Målsetningen er at dialogen med kundene skal være enkel og smart, med mottoet «for kunden der kunden er», sier Liv Berstad.

Kundeklubben har allerede eksistert i et par år på det svenske markedet og er ifølge KappAhl blitt en stor suksess med flere millioner medlemmer.

Inkludert i lojalitetsprogrammet får man også KappAhls eget motemagasin med trendtips, utvalgte medlemspriser og invitasjon til medlemsdager.

KappAhl er en av Nordens ledende motekjeder med nærmere 400 butikker i Sverige, Norge,  Finland og Polen. KappAhl har per i dag nettbutikk i Sverige, men foreløpig ikke i Norge. KappAhl tilbyr prisgunstig mote i egen design til alle – kvinner, menn og barn, med spesiell fokus på kvinnen midt i livet. I 2012/2013 var omsetningen 4,8 milliarder svenske kroner og antall ansatte cirka 4 500. KappAhl er børsnotert på Nasdaq OMX Stockholm.

(Illustrasjon: KappAhl)

Del artikkel: