Om noen har bestilt produkter fra Skincity.no i det siste kan de ha fått med seg et par produkttester fra et merke ved navn MaketheMake i pakken.
Dette er den svenske netthandelen Skincitys nye sminkemerke, som i slutten av mai ble lansert med tilhørende netthandel, MaketheMake.com. Merket skal ha blitt til fordi kunder av Skincity har etterspurt sminke-tilført hudpleie, som skal være mer helbredende for huden.
Konseptet skal tydeligvis ha blitt godt mottatt, da den nye netthandelen etter kun to uker hadde solgt for 1 million svenske kroner til kunder i 13 forskjellige land.
- Våre kunder har tatt imot MakeTheMake over all forventning. Vi visste at det var noe som kundene etterspurte og våre salgstall viser at "makeup-infused skincare" er i vinden, sier Annica Forsgren Kjellman, gründer av Skincity, i en pressemelding.
Det nye sminkemerke selges også i Skincity sin "egen" netthandel.