ANNONSE

Skincitys Black Weekend - 30 000 ordre og økning på 60 prosent

Den digitale skjønnhetssalongen Skincity etablerer seg i Norge
Full fart på lageret til SkinCity under Black Friday.
Johanna Allhorn

Vellykket helg for skjønnhetsbutikken SkinCity.

ANNONSE

Allerede på torsdag hintet skjønnhetsbutikken på nett, Skincity på sin Instagram-side om sitt kommende Black Friday-tilbud, og når fredagen bydde på 20 prosent rabatt på hele sortimentet tok det ikke lang tid før bestillingene begynte å trille inn.

Nå kan Skincity, som hadde kampanje under fredag til og med søndag, konstatere at Black Weekend ble vellykket for selskapets del.

- Vi er utrolig fornøyde med helgens resultat. Vi har lagt mye trykk på å forberede oss i alle avdelinger før denne helgen og belønningen ble at vi slo rekord på flere fronter, sier SkinCitys markedssjef Daniela Sjunnesson, til vår søsternettside Ehandel.se.

200 ekstravakter på lageret 

Under helgen skal SkinCity ha håndtert 30 000 ordre, hvilket skal være en økning på ca 60 prosent fra forrige årets Black Friday-helg.

For å kunne håndtere alt plukk og pakk hadde SkinCity i år planlagt 200 ekstravakter på lageret. 

- Som alltid på SkinCity er vår ambisjon å holde et høyt servicenivå og levere en så bra opplevelse som mulig for våre kunder, sier Daniela Sjunnesson.

Del artikkel: