Etter flere års samarbeid med Fjeldheim & Partners legges nå reklame-millionene til Gresvig i hendene på byrået SMFB, skriver Kampanje.
Ifølge bransjenettstedet skal det være snakk om 10-15 markedsmillioner som bytter hender. Totalt skal nærmere 10 byråer ha vært med i konkurransen om å få representere den norske sportsgiganten, som har en samlet butikkomsetning på rundt fem milliarder kroner.
Gresvig er paraplyorganisasjonen som omfavner sportskjedene Intersport, G-Sport og G-Max.
LES OGSÅ: Stort bildegalleri: G-Sports nye flaggskip
Helintegrert markedsbyrå
- SMFB ble valgt ut ifra en helhetsvurdering av strategisk kompetanse, kreativitet og kapasitet. Nå gleder vi oss til å komme i gang med samarbeidet med SMFB, sier Kyrre Ufert Lømo, markedsdirektør i Gresvig.
Ifølge Kampanje ønsker han ikke å gå i dybden på hva oppdraget til SMFB innebærer.
- Vi har en lang og stolt tradisjon med over 115 år med sport til folket. SMFB sitt oppdrag er å være Intersport og G-Sport og G-Max-konseptenes helintegrerte markedsbyrå, sier han avslutningsvis.