I juni samlet NXT Nordic, som er Nordens største netthandelskonferanse, nesten 1000 mennesker under samme tak i Oslo Spektrum. Her kunne deltagerne, både netthandlere og leverandører, knytte nye kontakter samt lytte til inspirerende foredrag, musikk og ikke minst få med seg gjeve prisutdelinger.
LES OGSÅ: Alt fra NXT-konferansen - nesten 1000 deltagere
Dersom du gikk glipp av "The Future of Retail", som var navnet på årets NXT Nordic, må du ikke fortvile. Den 4.juni 2020 gjentar Ehandel suksessen i Oslo Spektrum under tittelen "The Future of Customer Behaviour". I tillegg ekspanderes det hele til Sverige, og 17.september går NXT Nordic også av stabelen på Quality Hotel Friends i Stockholm.
- Kampen om kundene bli tøffere og tøffere, når selve handelen forandrer seg. Kundeinnsikt og kundeforhold vil bli avgjørende for suksess, og vi vil gi nordiske retailere og netthandlere den avgjørende ammunisjonen i konkurransen, når de store og globale aktørene skrur opp tempoet, sier Johan Svensson, CEO i Ehandel.
"Early bird"-priser til de raske
De to konferansene vil altså handle om fremtidens kunder, og det vil bli både internasjonale og lokale talere på scenen samt paneldebatter, workshops, nettverksbygging og mye mer. I Norge vil også hedersprisen NXT Nordic Profil of the Year kåres. I år var det Ole Sauar, daglig leder av nettbutikken Jollyroom, som stakk av med denne.
- Responsen etter NXT Oslo var utrolig bra og derfor satser vi på to events neste år. Vi er sikre på at finnes plass for to retail-arrangementer i denne størrelsen og håper NXT tas godt i mot i Sverige også. Vi ser virkelig frem til både den 4.juni og 17.september neste år, sier Sahra Thurdin, eventsjef i Ehandel.
Billettsalget til NXT Oslo kommer til å starte 18.november, mens billettene til Stockholm vil komme noen uker senere. Vi kan dessuten avsløre at det er muligheter for "early bird"-priser, så vent ikke for lenge!
Billetter og mer informasjon kan du finne her: https://nxtnordic.com. Ønsker du påminnelse når billettene slippes? Registrer deg her.