Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Tone Damli er Get Inspireds ansikt utad

Netthandel

- Dette er viktig og riktig for oss, sier nettbutikk-gründeren Silje Landevåg.

ANNONSE

Puma bruker Rihanna. JD Sports fronter Beyoncé og hennes nye kolleksjon «Ivy Park». Den norske nettbutikken Get Inspired, som selger treningsklær, bruker Tone Damli.

- Vi mener at Tone Damli er «The One», og vi mener hun kan fremme oss og våre produkter på best mulig måte. Vi har ønsket oss henne i flere år, så det er deilig å endelig kunne vite at hun er på vårt lag nå, sier Silje Landevåg til Netthandel.no.

Hun omtaler valget av Damli som et strategisk valg.

- Hun har troverdighet innen fashion, og har en god smak og stil som mange setter pris på. Tone når ut til alle uansett alder. For oss er det viktig å bli assosiert med riktige personer, sier en fornøyd Landevåg.

Den unge kvinnen fra Sogndal er tydeligvis også fornøyd med å bli ambassadør for nettbutikken.

«Get Inspired er ein rein jentebutikk med masse, masse snop!», skrev hun på bloggen sin etter å ha signert avtalen.


Tone Damli på vei over Gamle Bybro i Trondheim.

Tone Damli på vei over Gamle Bybro i Trondheim.

 


En fargerik sogning på en av Trondheims mange bysykler.

En fargerik sogning på en av Trondheims mange bysykler.

 


Av og til er det tid for en kaffepause.

Av og til er det tid for en kaffepause.

Wuhuu, endelig kan vi røpe at vi har inngått samarbeid med vakre Tone Damli???????? Hun digger styrketrening og intervaller på mølla, og blir motivert av fargerike treningsklær???? Vi ser frem til et sporty samarbeid, og gleder oss til fotoshoot i Trondheim i april!???????????????? @toneda @davideriksen @siljelandevag @sinnjer

A photo posted by getinspired_no (@getinspired_no) on Feb 25, 2016 at 6:03am PST

(Alle foto: Vibeke Myren/Getinspired.no)

Del artikkel: