Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

B2B-aktøren lanserer splitter nye nettsider: "Gir gode muligheter for videre utvikling"

F.v.: Truls Knutsen og Ole Brokhaug v/EFAS, med Simen Mindrebøe v/Degree. // Foto: Degree
EFAS ser positivt på mulighetene som følger med lanseringen av en ny nettside.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Sammenlignet med tradisjonelle B2C-nettbutikker har B2B-nettbutikkene lenge hengt etter hva gjelder brukervennlig design og oppdaterte systemer.

Men det vil ikke Eurofusion AS (EFAS) ha noe av lenger. Selskapet, som leverer tekniske plastprodukter til vann- og avløpsbransjen, industri og oppdrettsanlegg for fisk, har derfor investert i splitter nye nettsider.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: