ANNONSE

Blæst ruster seg for tilvekststorm: "Enormt potensial"

F.v.: Alex Kylen og Dennis Nilsson v/Frend, Marthe Holkestad, Andreas Austdal og Sandra Thor Nordheim v/Blæst. // Foto: Nada Bojic/Frend
Den nye nettbutikken er en del av et større prosjekt, forteller Sandra Thor Nordheim i Blæst.
Linn Adine Andersen

Blæst skal ta verden med storm – og det skal de gjøre ved å utvikle en ny merkevareidentitet, ny nettbutikk og en bedre rustet digital plattform.

I nettbutikken selger Blæst funksjonell ytterbekledning og tilbehør som tåler det norske allværet – og som skal funke like bra ved fjell og hav som i urbane bygater.

Sandra Thor Nordheim, markeds- og kommunikasjonssjef i Blæst og i morselskapet Aalesund Protective Wear, forteller om en ambisiøs internasjonal satsing.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: