Influensertvillingene er i vinden om dagen. Nylig lanserte søstrene Vita Mashadi og Wanda Mashadi en smykkekolleksjon i samarbeid med de norske smykkegründerne WHO IS SHE. Denne gangen opptas et svært vellykket samarbeid med Blush.
I fjor høst gjorde nemlig de to partene et samarbeid og lanserte en parfyme ved navn VAAG. Flaskene nærmest fløy ut av hyllene og nå er det dags for andre opplag.
Vi velger å gjøre en relansering fordi parfymen raskt ble en stor suksess da den ble lansert i begrenset opplag i 2021. Parfymen ble rett og slett revet ut av hyllene våre og både vi på Blush, samt Vita og Wanda, har fått mange forespørsler om vi kan relansere den, forteller Martine Furulund, Brand & Content Manager i Youty Group, til Ehandel.
Siden forhåndsbestillingen åpnet tirsdag denne uken kan Blush allerede melde om stor suksess og en mengde bestillinger.
Ved første lansering uttalte Vita og Wanda at de valgte å samarbeide med nettopp Blush grunnet deres imponerende utvalg av parfymer samt store fokus på mangfold og bærekraft.
De er en aktør som opptrer med hjertet og jobber for å gjøre en forskjell. Det digger vi, sa Vita og Wanda om Blush sent i fjor.
Blush på sin side har gjort flere parfymesamarbeid med influensere, da i størst grad fra nabolandet Sverige.
Vi har normalt noen samarbeid i løpet av året, vi har for eksempel samarbeidet med den svenske artisten Molly Sanden, som har skapt parfymen WAVE i samarbeid med oss. Vi har også lansert parfymer med store svenske influensere som Bianca Ingrosso og Linn Ahlborg, sier Furulund.
LES OGSÅ: Nytt produkt tar av på nett – solgte 1000 flasker på få dager
LES OGSÅ: Influenserne lanserer kolleksjon med smykkegründere: "Ekstremt stolt"
LES OGSÅ: Toppet 100 millioner forrige måned: "Rått arbeid fra alle team"