Vi gleder oss til å samarbeide med Walley for å gi våre kunder de betalingsalternativene de forventer å finne, uansett om man handler på nett eller i varehusene, sier Per Magnus Frantzen, CFO hos Bohus, i en pressemelding.
Den nye betalingsløsningen skal rulles ut i Bohus' 66 varehus i Norge.
Vi har startet en spennende reise med Bohus der kundeopplevelsen og deres populære lojalitetsprogam Bo:klubben vil ligge i fokus. Vi er stolte over å nok en gang få en bekreftelse på at vi og våre løsninger møter forhandlerenes forventninger til fremtidens kundereise, sier Steffan Berg, Head of Sales på Walley Norge.
Rettelse: Ifølge opplysninger fra Walley skulle deres betalingsløsning først rulles ut i Bohus sine varehus og deretter videreutvikles til en helhetlig omnikanal løsning. Det stod derfor tidligere i denne artikkelen at Bohus ville bytte ut Klarna (som i dag står for Bohus checkout på nett) med Walley. Ifølge Bohus har man kun inngått avtale med Walley for betalingsløsning i varehus, men man ser samtidig på mulighetene for en omnikanalløsning på sikt. En rettelse ble gjort 28. august kl.10:43.