Reitan Convenience, som blant annet står bak Narvesen og 7-Eleven i Norge, henter nå Christine Leine Lunden som ny Business Development Director.
Med lang erfaring fra dagligvarehandelen skal Lunden lede selskapet, som forøvrig bedret både inntekter og resultat under fjoråret, i arbeidet mot fremtidens bærekraftige convenience, som selskapet selv skriver.
Reitan Convenience er et veldig spennende selskap med sterke merkevarer og høye ambisjoner for dagens og fremtidens kundeopplevelser. I tillegg er det utrolig motiverende å jobbe for en organisasjon som tar bærekraftsspørsmål på alvor og integrerer det i alle deler innen virksomheten. Jeg ser veldig frem til å kunne starte i min nye rolle og bli kjent med selskapet og kolleger, sier Lunden i en kommentar til rekrutteringen.
Senest kommer hun fra rollen som Head of Advanced Analytics i Coop Norge, men tidligere har hun også fungert som prosjektleder og digital forretningsutvikler.
Nå får hun ansvaret for strategiske prosjekter i alle sju land hvor Reitan Convenience er til stede.
Christines enorme erfaringer fra bransjen kombinert med sterke strategiske og analytiske kunnskaper vil gjøre henne til en stor ressurs for oss. Jeg ser veldig frem til å ha Christine i temaet og med på vår reise mot å lede veien til fremtidens convenience, sier Mariette Kristenson, administrerende direktør i selskapet.