Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Bubbleroom fortsetter sin Zalando-strategi: “Vellykket”

Ville Kangasmuuko Nordström, CEO i Bubbleroom.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Østerrike og Tsjekkia står for tur.

ANNONSE

Siden 2021 har den svenske e-handelsplattformen Bubbleroom distribuert varer via Zalandos plattform og logistikkløsninger. Denne gangen er det Østerrike og Tsjekkia som står for tur når selskapet melder om nye ekspansjoner via Zalando.

Inkludert de to nyligste tilskuddene betyr det at Bubbleroom i dag dekker 12 markeder gjennom moteplattformen.

Vi er glad for å kunne tilby vårt sortiment og vår varemerke til enda flere kunder utenfor Norden. De siste årene har vi hatt sterk tilvekst på våre kjernemarkeder i Norden, men vi har siden 2021 påbegynt en vellykket geografisk ekspansjon via Zalandos plattform, hvilket vi fortsetter å implementere etter planen. Østerrike og Tsjekkia er ytterligere to betydelige og spennende markeder der vi ser frem til å tilby vårt unike, feminine, luksuriøse og glamorøse mote til nye kunder, sier CEO i Bubbleroom, Ville Kangasmuuko Nordström, i en pressemelding uten å holde tilbake.

Strategien om å distribuere via Zalando muliggjør at selskapet med mindre investeringer kan nå millioner av kunder utenfor Norden, skriver selskapet videre. Med tiden skal Bubbleroom følge opp markeder i Europa med egne plattformer. Dette etter at man i løpet av 2023 vil modernisere, som selskapet skriver selv, Bubblerooms systemplattform.

Del artikkel: