Den nye satsingen er foreløpig kun lansert i hjemlandet Sverige. Og det handler ikke kun om en egen seksjon på den eksisterende nettsiden, men bedriftsiden ligger på det egne subdomenet foretag.Lagerhaus.se.
Den nye nettsiden er et svar på etterspørselen vi allerede har sett fra bedrifter som har kontaktet oss gjennom kundeservice. Ved å opprette denne siden har vi gjort det mulig for bedrifter å legge inn sine bestillinger selv, og i tillegg kan vi nå tilby bedre leveringsløsninger, forteller Emilie Möller, e-handelsansvarlig i Lagerhaus.
LES OGSÅ: Kjeden får ny toppsjef og nye eiere – skal erobre Norden med friskt kapital i kassa
Lagerhaus' administrerende direktør har store forventninger til bedriftsatsingen, som det åpenbart er lagt betydelige ressurser i.
Vi ser et stort potensial i vår virksomhet ved å gjøre det enklere for bedrifter å kjøpe våre produkter. Vi har et tilbud og sortiment som passer til mange forskjellige rom i ulike virksomheter. Vi ønsker å tilby en smidig kjøpsopplevelse på nett for de som kan vente noen dager på levering, samtidig som butikkene våre alltid dekker det umiddelbare behovet, sier Thérèse Elmquist, administrerende direktør i Lagerhaus.