Det norske motemerket Bytimo kunngjør at de har lansert en helt ny nettbutikk. Til nå har Bytimo hovedsakelig drevet salg gjennom forhandlere over hele verden, med Norge, Sverige, Storbritannia og USA som sine største markedene.
Nå kommer de nærmere sine kunder med en ny nettbutikk.
Vi så en stor mulighet i å være helt transparente om hvem Bytimo er og hva vi står for som merke gjennom vår nettbutikk. Siden en stor del av vår identitet ligger i våre verdier, følte vi det var viktig å ha et sted hvor disse kom til overflaten, sier Tine Mollatt, grunnlegger av Bytimo.
Den nye nettbutikken er utviklet sammen med plattformen Centra og designbyrået Frend.
Sammen har vi nå skapt en stabil grunn i vår nettbutikk som vi manglet tidligere, hvor vi både kan øke vårt salg gjennom en rask, sømløs netthandelsopplevelse, samtidig som vi kan gi våre kunder en tydeligere forståelse av våre kjernverdier. Vi er overbevist om at vår nye nettbutikk på sikt vil generere vekst i selskapet, sier Tine Mollatt.
Med den nye nettbutikken har de som mål å skalere opp salget gjennom sine egne kanaler og samtidig levere en sterkere merkeopplevelse.