ANNONSE

Bytter ut 40 år gammelt system: “Blir navet i ordreprosessen vår”

Even Lutnæs, Group CTO i Power og Petter Balstad, CEO i Omnium // Foto: Presse
Alt for en sømløs handleopplevelse.
Linn Adine Andersen

Power vil knytte sine fysiske og digitale handlepunkter tettere sammen. Det skal de blant annet gjøre ved å bytte ut et snart 40 år gammelt kassesystem.

Elektronikkjeden har gjennomført flere strategiske veivalg de siste årene. Etter selskapets eksplosive etablering i Sverige teller de nære 270 varehus fordelt på Norge, Sverige, Danmark og Finland. Nå skal de altså også sørge for konsistente kontaktpunkter for sine kunder, uavhengig av hvilken kanal de ønsker å shoppe i.

Omnium OMS blir et ekstremt sentralt system for oss, og vil bli navet i ordreprosessen vår. I en modulær arkitektur vil Omnium være en perfekt puslespillbrikke som løser akkurat den utfordringen vi har for ordreprosesseringen, sier Even Lutnæs, Group CTO i Power, i en pressemelding.

ANNONSE

Power inngår et samarbeid med norske Omnium som vil levere deres nye ordrebehandlingssystem (OMS) med mål om å sikre en sømløs handleopplevelse for kundene. Det nye kassesystemet kobles opp mot ordrebehandlingssystemet, hvor ordrene vil leve før de sendes til ERP-systemet.

Petter Balstad, CEO i Omnium, er naturligvis veldig fornøyd med å ha signert Power som kunde.

Vi er veldig glade for å ønske Power velkommen til Omnium. Vårt OMS er utviklet for å møte kravene fra moderne bedrifter, og vi er trygge på at det vil spille en avgjørende rolle i å ta Powers kundeopplevelse til neste nivå, kommenterer Balstad.

LES OGSÅ: Norske Omnium styrker teamet og står på trappene til Sverige: “Et uforløst potensial"

Del artikkel: