CDON fortsetter å satse på sin markedsplass, og lanserer nå CDON Connect, som skal være et helt nytt verktøy for eksterne selgere på CDON Marketplace.
Vi vil bli en hub for netthandelsbransjen i Norden og tilby markedets beste løsninger for våre drøyt 1000 eksterne netthandlere. I dag har vi forhandlere med over 90 prosent av sin omsetning via CDON Marketplace og opplevde bare under fjerde kvartalet 2019 at eksterne selgere økte salget med hele 75 prosent. CDON Connect vil støtte og forbedre salgsprosessen ytterligere, sier Kristoffer Väliharju, daglig leder i CDON, i en pressemelding.
LES OGSÅ: H&M slipper inn konkurrentene - her er selskapets nye satsing
Får selge via B2B-siden
CDON Connect skal innebære en rekke nye funksjoner, hvor netthandlerne blant annet vil få tilgang til enklere ordrehåndtering, informasjon om de mest solgte produktene sine i sanntid, tilgang til prissammenligning mot andre forhandlere på markedsplassen, samt muligheten til å selge via CDONs B2B-side.
Med bedre integrasjonssystem, tilgang til nøkkelfunksjoner som salgsrapporter og prissammenligning gjør CDON Connect det enda smidigere å selge via oss. I tillegg til nye funksjoner gjør verktøyet at forhandlerne kan yte bedre. Hvilket innebærer at produktendringer, prisjusteringer og lagersaldo kan oppdateres raskt selv ved tung belastning under intensive kampanjeperioder, sier Väliharju.
Tjenesten er tilgjengelig fra mars og vil være gratis for eksisterende netthandlere i seks måneder. Utover det vil prisen ligge på 299 kroner i måneden.