I dag lanseres Clas Ohlsons kundeklubb i Norge. Kjeden lanserte Club Clas allerede i 2013 og har hele 2,8 millioner medlemmer i Sverige og Finland.
I medlemskapet skal det inngå spesialtilbud på utvalgte produkter og kategorier, rabatt på verktøyleie, digitale kvitteringer, kjøpshistorikk, samt tilgang til panteordning for blekkpatroner. Medlemmer får også eget medlemsmagasin 2-3 ganger i året.
LES OGSÅ: Én million kundeklubb-medlemmer på ett år
Lanseringen av Club Clas markerer neste steg i vår strategi for lønnsom tilvekst, der styrken i vårt relevante kundetilbud og vår store lojale kundebase spiller en viktig rolle, sier Stine Trygg-Hauger, administrerende direktør i Clas Ohlson Norge og CCO, i en pressemelding.
Clas Ohlson forklarer at kunder kan bli medlem av Club Clas ved å sende en SMS eller ta kontakt med en av selgerne i deres fysiske butikker.
Gjennom Club Clas i Sverige har vi opparbeidet oss god kunnskap og innsikt i hva kundene ønsker og forventer av en lojalitetsklubb. Vi er derfor stolte over å kunne tilby våre mest lojale norske kunder en kundeklubb basert på kundenes ønsker og behov.
LES OGSÅ: Er kundeklubber lønnsomt?