ANNONSE

De skal utfordre på prissammenligninger: "Opplevd et voldsomt engasjement"

Patrik Hagelin, daglig leder i 1881-eide Prisradar.no // Foto: Prisradar
Tror mange vil være interesserte i å sortere på andre ting enn bare pris.
Linn Adine Andersen

Vårens rapporter har blant annet bekreftet at 60 prosent av nordmenn handler på nett minst én gang i måneden. Og nærmere 5 av 10 foretrekker å sjekke litt rundt på nett før de faktisk gjennomfører et kjøp.

For mange holder det nok å bare google, se hva som dukker opp, men stadig flere tak i bruk tjenester som til eksempel Prisjakt for å sammenligne produkter, priser og vurderinger. Og her ser 1881 Group sitt snitt til å kapre markedsandeler.

Nå lanserer nemlig Tjenestetorget, som tilhører 1881 Group og som er eid av norske Kistefos, sammenligningstjenesten Prisradar.no. En direkte konkurrent til folkekjære Prisjakt.no. De beskriver tjenesten slik:

En ny, norskeid produktsammenlikningstjeneste som hjelper forbrukere å navigere i jungelen av nettbutikker. 

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: