Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Vårens rapporter har blant annet bekreftet at 60 prosent av nordmenn handler på nett minst én gang i måneden. Og nærmere 5 av 10 foretrekker å sjekke litt rundt på nett før de faktisk gjennomfører et kjøp.
For mange holder det nok å bare google, se hva som dukker opp, men stadig flere tak i bruk tjenester som til eksempel Prisjakt for å sammenligne produkter, priser og vurderinger. Og her ser 1881 Group sitt snitt til å kapre markedsandeler.
Nå lanserer nemlig Tjenestetorget, som tilhører 1881 Group og som er eid av norske Kistefos, sammenligningstjenesten Prisradar.no. En direkte konkurrent til folkekjære Prisjakt.no. De beskriver tjenesten slik:
En ny, norskeid produktsammenlikningstjeneste som hjelper forbrukere å navigere i jungelen av nettbutikker.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: