Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Den nordiske interiørkjeden ekspanderer – kan åpne dørene til kontinentet

Anders Fjeld, CEO i Kid ASA // Foto: Kid
Det finnes mange veier videre dersom Tyskland-satsingen blir en suksess, sier konsernsjefen.
Linn Adine Andersen
linnadine@netthandel.no

Forrige uke presenterte Kid sin fjerde kvartalsrapport på rad med tosifret vekst. Det ruller bra på i både butikkene og nettbutikken til interiørkjeden, som dessuten hadde flere spennende nyheter.

Konsernet, som de siste årene har fått ordentlig medvind i Norge, skal nemlig prøve seg i det tyske markedet. I tillegg åpner man en engelskspråklig nettside som vil være tilgjengelig for andre europeere.

Satsingen vil skje under merkevaren Hemtex, og vi har tatt en prat med Kid-sjef Anders Fjeld som forteller mer om hvordan de skal gå frem i det tyske markedet.

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: