ANNONSE

Den svenske nettforhandleren tar hjem seieren i stor konkurranse

"Knip meg i armen-øyeblikk".
Redaksjonen

Den svenske netthandleren Care of Carl har skrevet historie i Norge. For tredje år på rad har de stukket av med den prestisjefylte prisen "Årets nettbutikk", til tross for hard konkurranse fra over 1000 nominerte forhandlere.

At vi står her for tredje gang er et skikkelig "knip meg i armen-øyeblikk". Vi er så stolte over hva vi har fått til. Tusen takk, sier Mathias Ekström, administrerende direktør i Care of Carl.

Posten Bring, som har arrangert konkurransen siden 2005, kårer vinnerne gjennom en uavhengig jury bestående av eksperter innen netthandel.

Juryen vurderer nettbutikkene ut fra fire hovedkriterier: kjøpsopplevelse, forretningsmodell, innovasjon og markedsføring. I løpet av et halvt år gjennomfører de omfattende undersøkelser og testkjøp før de til slutt kårer en vinner i hver kategori: liten, medium og stor, basert på omsetning.

I kategorien medium (50-250 millioner kroner i omsetning) vant den svenske nettbutikken Care of Carl, med base i Borås.

Care of Carl er rett og slett utrolig bra. De har en stabil plattform, og du blir tatt inn i et eksklusivt univers. Med base i Borås, Sverige, lykkes de med alt de gjør. De jobber profesjonelt, har et luksussegment som de klarer å overføre fra butikk til nett, og er veldig gode på kundeservice og bærekraft, sier jurymedlem Stian Andersen.

Del artikkel: