I en tid hvor det er mangel på utviklere er Dintero én av mange aktører som er i behov for å utvide nettopp utviklerteamet. Nå tyr de til en noe utradisjonell metode for å bygge merkevare og samtidig kapre interessen til utviklerne rundt om i Stor-Oslo.
En jobbannonse på FINN.no holder ikke lenger, mener nemlig fintech-selskapet. Derfor kontaktet de en mediekanal de vanligvis ikke ville brukt.
Normalt ville vi kanskje ikke gått til Clear Channel først med våre B2B-kampanjer, men når man trenger impact og høy oppmerksomhet så er utendørs veldig nyttig, sier Kaja Amundsen Tenfjord, markedssjef i Dintero, i en pressemelding.
Utendørs i Stor-Oslo, på busser og t-bane kan du nå se Dinteros kryptiske reklame. Målet er å pirre nysgjerrigheten til utviklerne, men et pluss i boka er det om stuntet bidrar til å øke merkevarekjennskapen.
Vi har fått høre at vi er en spennende arbeidsplass hvor vi både gir stor tillit og viktige oppgaver til våre utviklere. Vi har også jobbet hardt med å få på plass en god arbeidskultur, fleksibilitet og andre attraktive goder for ikke bare å tiltrekke oss men også beholde de beste hodene, sier Tenfjord, og uttaler avslutningsvis:
Litt flott er det kanskje, men vi håper både utviklere og andre deler av målgruppen legger merke til oss.